У зв’язку з виходом нової пісні української співачки Злати Огнєвіч та її колеги Максима Бородіна, навколо цієї події розгорівся певний скандал. Трек під назвою “Без тебе” ще не вийшов, але вже став об’єктом критики та підозр з боку слухачів.
Критика почалася після того, як користувачі соціальних мереж висловили сумніви щодо можливого роману між артистами. Це припущення з’явилося через те, що в уривку кліпу, яким Огнєвіч поділилася з публікою, Бородін демонструє надмірну увагу до співачки та намагається підтримувати фізичний контакт, незважаючи на те, що сам є одруженим.
У відповідь на ці звинувачення, Злата Огнєвіч вирішила прояснити ситуацію. Вона зазначила, що у сфері шоу-бізнесу існує поняття акторської гри, де всі дії і взаємодії є частиною творчого процесу, а не особистих стосунків. Співачка підкреслила, що у реальному житті між ними не було жодної романтичної іскри, а вся взаємодія обмежується лише роботою над кліпом.
Злата також відреагувала на критику жартівливо, зазначивши, що це схоже на те, якби у Голлівуді закрили всі студії через те, що актори у фільмах можуть демонструвати різні емоції і фізичний контакт, хоча в реальному житті вони мають партнера.
Пісня отримала критику не лише через загальний контент, а й через конкретний мовний нюанс. Зокрема, в треку чітко чується слово “біжав”, яке виконавиця використовує у тексті. Проблема полягає в тому, що таке слово не існує в українській мові, адже це калька з російської мови. Тому співачці закинули, що вона спотворює українську мову. Відповідаючи на критику, Злата Огнєвіч не намагалася виправдовуватися. Вона лише зазначила, що це є “художній зворот слів”.
Вона також додала, що використання такого художнього прийому є вишуканим актом творчості, який, на її думку, міг би бути схвалений Іваном Франком, оскільки він сам використовував подібні художні звороти в своїй творчості, які сприяли розвитку української мови.