Українська хореографиня Олена Шоптенко пригадала давно минулі часи, коли вона, 17-річна дівчина – стала учасницею танцювально-розважального проєкту “Танці з зірками”. Це був 2006 рік і перший сезон популярного проєкту, а в якості партнера їй дістався шоумен і гуморист Володимир Зеленський.
На той момент юна Шоптенко навіть і гадки не мала про те, що танцюватиме в парі із майбутнім президентом України. Її завдання було навчити партнера хореографічним рухам і продемонструвати усі вміння на паркеті перед журі.
На час участі в шоу Олені було лише 17 років і багато організаторів ставилися до її персони доволі скептично. Мабуть, міркували про те, чому ж може навчити настільки юна особа.
Однак в подальшому під час спільної співпраці із Володимиром Зеленським ніяких конфліктів в неї не виникало. Їх пара вийшла гармонійною та продемонструвала найкращі результати серед усіх учасників. І це принесло тандему Зеленського та Шоптенко омріяну перемогу в проєкті “Танці з зірками”.
Через багато років після цього Олена Шоптенко зізналась, що їх творчого тандему із Володимиром на паркеті могло й не бути. Адже організатори шоу від початку підбирали для неї зовсім іншого партнера – телевізійного журналіста Анатолія Борсюка. Щоправда, згодом вони змінили свою думку та обрали для Шоптенко іншого партнера – Володимира Зеленського.
Танцівниця зазначила, що не розуміє – чому було прийняте таке рішення. За її словами, Володимир Зеленський був дуже слухняним учнем. З його боку жодного супротиву не було. Ба більше – і він сам дечому юну хореографиню навчив. Зокрема, шоумен пояснив їй, що драматичні постановки створити набагато складніше, аніж гумористичні. Цю істину Шоптенко й досі тримає в своїй голові.
Після завершення проєкту “Танці з зірками” Олена Шоптенко та Володимир Зеленський більше ніде не перетиналися. Спілкування між ними також не було.
Від часів “Танців” ми бачилися з паном Володимиром дуже давно. Я навіть не згадаю, коли саме – розповіла Шоптенко
Однак завдяки спілкуванню із Зеленським під час роботи над проєктом вона завжди тепер має на увазі, що драматичні постановки зробити буде важче, аніж кумедні.