Соломія Опришко, яка протягом тривалого часу приховувала своє обличчя під об’ємним капелюхом, нарешті відкрила секрет свого сценічного образу. Молодій співачці знадобився майже рік, щоб розповісти про те, що саме спонукало її створити такий незвичайний стиль.
Виявилося, що образ, який вона обрала, черпав своє натхнення з персонажа роману Володимира Винниченка “Записки Кирпатого Мефістофеля” — Клавдії Петрівни. Ця героїня залишила глибокий слід у свідомості Опришко завдяки своєму багатому внутрішньому світу та нетрадиційній зовнішності.
У романі Клавдія Петрівна представлена як чутлива і ніжна особа, яка завжди прагне задовольнити оточуючих, незважаючи на те, що сама стикається з труднощами через свою незвичну зовнішність. Цей внутрішній конфлікт та вражаюча сила характеру героїні стали для Соломії джерелом натхнення для формування її унікального сценічного стилю.
Клавдія Петрівна володіла не лише непересічною силою характеру, але й постійно шукала баланс між власним внутрішнім світом і тим, як її сприймали інші люди. Її глибокі особисті переживання знайшли відгук у серці молодої артистки, яка вирішила перетворити їх на частину своєї сценічної творчості.
Клавдія Петрівна є самотньою матір’ю, яка веде своє життя в обставинах, що складаються з декількох складних елементів. Її зв’язок із Яковом Михайлюком, головним персонажем твору, спочатку здається актом благодійності з його боку. Але з часом цей зв’язок виявляється набагато складнішим і глибшим, ніж спочатку могло здатися. Вона перебуває у шлюбі, однак веде окреме життя від свого чоловіка, сама займаючись вихованням сина Кості.
Незважаючи на це фінансове підкріплення, Клавдія Петрівна постійно шукає своє місце у житті, але її спроби реалізуватися і знайти себе часто закінчуються невдачами. Ці невдачі поглиблюють її занурення у власні страхи та комплекси.
Цікаво, що Клавдія Петрівна в творах Володимира Винниченка завжди була зображена в капелюсі, який був важливим елементом її зовнішнього вигляду. Цей атрибут, капелюх, також став знаковим елементом стилю сучасної співачки Klavdia Petrivna, до недавнього часу його присутність у її образі мала значення.